حسینی و حمیدلو،افتخار آفرینان باشگاه کاراته شهید علی احمدلو
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

حمیدلو پس ازعبور از سد مدعیان قهرمانی در مرحله نیمه نهائی در اثر آسیب دیدگی از ناحیه کمر نتوانست به مسابقه ادامه دهد و به مدال برنز اکتفا کرد. اما در سمت دیگر جدول جلال حسینی با تکنیک بسیار بالای خود توانست با غلبه بر تمام حریفان خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بار دیگر سکوی اول را در اختیار خود نگه دارد. قابل ذکر است که باشگاه کاراته شهید علی احمدلو با مدال طلای جلال حسینی به جایگاه نائب قهرمانی رده سنی نوجوانان و در مجموع این مسابقات باشگاه کاراته شهید احمدلو به جایگاه سوم در استان قم دست پیدا کرد.                                            

   برای این دو قهرمان خوش آتیه باشگاه کاراته شهید احمدلو آرزوی موفقیت داریم


نظرات شما عزیزان:

مجله رزمی کاراته ایران
ساعت13:10---1 بهمن 1391
29/10/1391

کاراته کاهای استان قم در سوپر لیگ کاراته ایران

با توجه به پتانسیل کاراته استان قم امسال هم همانند سالهای گذشته تعداد زیادی از کاراته کاهای خوشنام استان قم توانسته اند در قالب بازیکن و مربی در سوپر لیگ کاراته کشور(جام خلیج فارس 1391) مشغول به فعالیت شوند.
شایان ذکر است امیر مهدی زاده،محمدهادی داوود آبادی،محمد شایگان،ناصر نجفی،مرتضی علامه روشن،سعید برخوردار و سید مهدی موسوی پور و ..... از تیم مقاومت با سر مربیگری غلامرضا دباغیان و با کمک علی ابراهیم زاده و محمد قدیمی به عنوان مربی و سعید علیپور از تیم مناطق نفت خیز جنوب با مربیگری علیرضا کتیرایی و پیمان نظری از تیم آوای رزم و همچنین مهدی جعفری و مجیدعبدالحسینی به عنوان مربیان تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ کاراته ایران مشغول به فعالیت هستند.


کاراته کا
ساعت12:22---19 دی 1391
18/10/1391

وجود کاراته کاهای قمی در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته ایران

گفتنی است که در سوپر لیگ کاراته کشور تعداد زیادی از کاراته کاهای خوشنام استان قم (از جمله امیر مهدی زاده،محمدهادی داوود آبادی،محمد شایگان،ناصر نجفی و ..... در تیم مقاومت با مربیگری غلامرضا دباغیان و کمکهای دیگرشان از استان قم و سعید علیپور و ..... از تیم مناطق نفت خیز جنوب با مربیگری علیرضا کتیرایی از استان قم و همچنین مهدی جعفری و مجید عبدالحسینی به عنوان مربیان تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ کاراته ایران(جام خلیج همیشه فارس 1391)مشغول به فعالیت هستند،و در لیگ برتر کاراته ایران (جام ولایت 1391) وجود دو کاراته کا که در وزن 60- حمید مقانلو از تیم کاراته شهدای الوند و در وزن 55- پیمان نظری از تیم کاراته ایران یاسا تهران کاراته کاهای قمی حاضر در لیگ برتر کاراته کشور هستند.


برای منبع این خبر به سایت فدراسیون کاراته قسمت گزارش ها فایل کامل pdf رنکینگ لیگ برتر کاراته کشور را دانلود کنید.



رنکینگ لیگ برتر کاراته آقایان



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 262
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 2215
بازدید کل : 642578
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل